Kundeløsninger

VisumService og dets datterselskab Visumservice er stolte over at betjene kunder fra en lang række brancher.  Flere end 10 millioner rejsende har benyttet vores serviceydelser til at indhente nødvendige visa til indrejse i stort set alle verdens lande. 

Vi leverer specialtilpassede og fleksible løsninger, som imødekommer behovene i virksomheder af alle størrelser – fra verdens største virksomheder til enkelte afdelinger – og fra alle typer brancher inkl. bl.a. krydstogtrederier, rejsearrangører og rejsebureauer. Organisationer, der benytter CIBT og datterselskabet Visumservice, kan tilbyde deres medarbejdere eller kunder et komplet udvalg af serviceydelser, der muliggør hurtig og ubesværet international rejse.  Vi har værktøjerne, erfaringen og det globale netværk, der skal til for effektivt at trænge igennem bureaukratiet og fremskynde udstedelsen af visa.

Specialtilpasset service fra VisumService kan omfatte:

  1. Kundeservicesupport. Hurtige, effektive og informerede visumeksperter til rådighed 9 timer om dagen.
  2. Ledelsesrapportering.  VisumService kan levere detaljerede oplysninger i forbindelse med en kundes profilaktiviteter, så der opnås bedre indsigt i dennes samlede udgifter til visa.
  3. Vigtige alarmer.  VisumService underretter dig om vigtige opdateringer i rejsekrav og -oplysninger.
  4. Lokal service.  VisumService kan undervise og stille personale til rådighed på din forretningslokalitet eller imødekomme din virksomheds behov ved hjælp af et dedikeret team af supportmedarbejdere på vores eget kontor.
  5. Dedikeret kontoadministration.  For store kunder kan VisumService tilknytte en dedikeret kontoadministrator, som håndterer forholdet.  Denne overordnede VisumService-medarbejder får ansvaret for at arbejde på dine vegne og sikre din tilfredshed.
  6. Unikke serviceydelser.  VisumService leverer en omfattende række unikke rejseserviceydelser.  Vi bestræber os på at levere uovertruffen service for at imødekomme vores kunders talrige rejsebehov.
  7. Webportal med co-branding.  VisumService kan tilpasse webstedet, der benyttes af en kundes medarbejdere eller kunder, så det afspejler kundens brand.
  8. Ordresporing i realtid.  Rejsende modtager en automatisk genereret e-mail, når deres ansøgning modtages af VisumService, indleveres til den udstedende myndighed og er på vej tilbage.  VisumService's værktøj til onlinesporing giver brugerne mulighed for at spore og følge igangværende ansøgninger i realtid.

Vælg VisumService

Hurtigt.  VisumService er den hurtigste måde at få visum på.

Nemt.  VisumService kan hjælpe.  Vores eksperter kan kontaktes telefonisk eller via e-mail.

Sikkert.  VisumService opretholder den højeste branchestandard inden for datasikkerhed.

Premium Priority

Har du ikke tid til selv at stå for alle trin i visumansøgningen?  Med premium priority vil en af vores eksperter tage sig af hele processen fra start til slut. Din personlige konsulent vil tage sig af din ansøgning og sikre, at dit visum udstedes hurtigst muligt. Premium priority er vores VIP tilbud til dig, som ønsker at få specialtilpasset og personlig service.

Få mere at vide

Digital fotoservice

VisumService digitale fotoservice er en hurtig og effektiv måde at sende et foto til din visumansøgning på. Du skal blot uploade eller sende dit foto til os, hvorefter din visumkonsulent sikrer, at fotoet stemmer overens med ambassadens krav. Dit fotos printes herefter og vedlægges din ansøgning inden den indsendes til ambassaden.

Få mere at vide