Casestudier
Over 10 millioner rejsende har brugt CIBT og dets datterselskab Visumservice for at få den dokumentation, de har brug for til at rejse næsten overalt i verden. Vi tilbyder en hurtig og nem løsning til rejsende med behov for rejsevisum og andre vigtige dokumenter, der kræves til indrejse i mange lande over hele verden. Vi er dedikeret til at finde en kreativ løsning, når en rejsende tur er i fare.
De følgende casestudier viser, hvordan enkeltpersoner, virksomheder, rejsearrangører og krydstogtskibe har gavn af at arbejde sammen med os.
Levering af personlig opmærksomhed og professionel service
-
Teknologi opfylder rejseinnovation
Problem: Et internationalt flyselskab med et ry for state of the art teknologi var interesseret i at tilbyde sine passagerer øjeblikkelig godkendelse af en australsk ETA.
løsning: CIBTs teknologiske team udviklede et program, der gjorde det muligt for passagererne at flytte sømløst fra flyselskabets websted til en branded portal for at få deres ETA i realtid. Passagerer kan nu få godkendelse til at rejse til Australien om 5 minutter eller mindre. Portalen giver også information til alle destinationer dækket af flyselskabet. Flyselskabet er overbevist om, at deres passagerer nu modtager den mest opdaterede australske ETA- og visainformation.
- Kreative løsninger til rejsevisninger
Problem: En stor krydstogtskib var boarding passagerer til starten af en 100-dages verdenskrydstogt, da de opdagede, at 8 passagerer ikke havde ansøgt om nogen af de nødvendige rejsevisum.
løsning:En CIBT-rejsevisumkonsulent blev sendt til skibet med rejsevisumansøgningerne for hvert land. Efter indsamling af pas og nødvendig dokumentation arrangerede CIBT for fremskyndet behandling med de nødvendige ambassader.Vores medarbejder var i stand til at flyve ud til den næste anløbshavn og aflevere passet med de nødvendige rejsevisum til skibets purser.
- 24 timers personlig service
Problem: En bankdirektør vendte tilbage til Danmark på røde øjne og var nødt til at afrejse samme aften for Indien, men han havde ikke det nødvendige rejsevisum.
løsning: CIBT koordinerede en plan med rejsendes sekretær for at indsamle forretningsbrevet, invitationen og fotos den dag og forsynede den rejsende med CIBT Airport Meet and Greet Service, da hans fly ankom næste morgen kl. 8 og Rejsen underskrev sin ansøgningsskema, vendte sit pas til CIBT rejse visum og pas ekspert, og dokumenterne blev skyndte til High Commission for samme dag behandling. CIBT var i stand til at indsamle det udstedte rejsevisum og aflevere paset til kontorets kontor, inden han forlod lufthavnen den aften.
- Teamwork producerer vindende resultater
Problem: Et premierlig fodboldhold blev givet kort varsel for at få flere visa til deres spillere for at kunne konkurrere i en kommende russisk udstillingskamp. Spillerne var dog ude af landet på pause.
løsning: CIBT var i stand til at koordinere en tidsplan med teamets rejsearrangører for at fremskynde visumansøgninger og invitationsbreve på vegne af holdets spillere, opnå andet pas til spillere og arrangere invitationer til Rusland. Visumerne blev fremskyndet ved hver ambassade, og holdet kunne afvige i tide til deres kamp.